Kim Kardashian & Nike Redefinerer Sportswear Med NikeSKIMS

Den længe ventede debutkollektion lander 26. september

Efter måneders hype er Nike og Kim Kardashians SKIMS endelig klar med deres første samarbejde: NikeSKIMS. Kollektionen er designet til den moderne, kvindelige atlet – og kombinerer Nikes performance-tech med SKIMS’ ekspertise i kropsnær, funktionel design.

Debutkollektionen er massiv: 7 kollektioner, 58 silhuetter og over 10.000 mulige kombinationer. Det er et komplet system, der går fra hårde workouts til hverdagsfits uden at gå på kompromis med stil.

 

For at cementere samarbejdet har NikeSKIMS samlet nogle af sportens største navne. Serena Williams beskriver kollektionen som “butter on your skin” og siger, at hun føler sig “unstoppable” i sættet. Kampagnen, skudt af Luis Alberto Rodriguez og Rob Woodcox, viser Serena sammen med Sha’Carri Richardson, Chloe Kim, Nelly Korda, Jordan Chiles og mange flere – alle iført de forskellige NikeSKIMS-farver.

NikeSKIMS markerer en vigtig milepæl:

  • For SKIMS er det indgangen til performancewear og en udvidelse af brandets univers.

  • For Nike er det første skridt ind i shapewear, hvor de kombinerer deres sportsteknologi med SKIMS’ fit-first-æstetik.

Droppet lander d. 26. september, hvor kollektionen går live på nike.com/NikeSKIMS, SKIMS.com/NikeSKIMS og i udvalgte Nike- og SKIMS-butikker i bl.a. NYC og LA.